Eerste indruk - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Eefje Wilde - WaarBenJij.nu Eerste indruk - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Eefje Wilde - WaarBenJij.nu

Eerste indruk

Door: hieriseefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

21 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Haihai
Ik ben veilig aangekomen in Belfast! Enorm gekut om t hostel te vinden, maar t is gelukt. Iedereen is zooo aardig hier! Zat in t vliegtuig naast een hele aardige man uit NL maar zn vriendin en dochter wonen in Belfast dus die ging ie opzoeken. Hij en zn vriendin hebben me geholpen de goeie bus te vinden. Toen ik aan vrouw in de bus vroeg of ze wist waar ik er precies uit moest voor het hostel, stond ze erop om met me mee te gaan, om er zeker van te zijn dat ik veilig aan zou komen. Superlief, maar hoefde niet. Maar volgens haar wel, dus ze ging mee. Bleken we helemaal de verkeerde kant op te zijn gegaan, hele onderneming en toen nog een heel end lopen om bij t hostel te komen, maar daar ben ik nu dus t is gelukt :) En toen gaf ze me dr telefoonnr, zegt ze; If you ever get lost, just call me and i will come and get you! Echt zo schattig haha.
Het hostel ziet er wel gezellig uit, heb een paar mensen gezien maar geen idee wat die nou allemaal doen hier enz. Volgens mij is iedereen ook nog grotendeels weg en komen ze s avonds pas terug naar t hostel. Ben net even de stad in geweest, zit aardig eind van t centrum, half uurtje lopen ofzo. Maar leuke winkels jongen, oei oei. Ben al in de top shop en de primark geweest. Genieten hoor (a) Net pizzaatje gegeten en toen echt maar weer s terug want ik ben wel goed moe, dus ik duik zo lekker mn bedje in. Oh ze hebben hier trouwens gewoon een computer die je altijd kan gebruiken, dus komt helemaal goed. Heb de eerste drie dagen trouwens gewoon vrij om een beetje de stad te verkennen. Dat is nog niet makkelijk. Dacht, zal eerst s even een boek over Belfast en een kaart kopen. Kan ik toch nergens een boekenwinkel vinden. Meerdere mensen gevraagd maar die vond t een moeilijke vraag voglens mij. Moest er iig een heel eind voor lopen maar ik heb een kaart gevonden. Boek helaas nog niet maar daar zal ik morgen nog wel naar op zoek.

Weltrusten iedereen. Oh en als je dit leest, reageer ff, word ik blij van ;)

  • 21 Oktober 2011 - 20:10

    Rita:

    Da's fijn, dat je op je plaats van bestemming bent aangekomen. Heel geruststellend dat men daar blijkbaar zo zorgzaam is. Eerst drie dagen vrij lijkt me geen slechte start. Topshop en Primark, ... je kunt je geluk niet op.
    Veel liefs van Rita.

  • 21 Oktober 2011 - 20:12

    Margot & Ranny:

    Awesome! Wij gaan morgen ook naar de Primark hihi. WIJ WILLEN OOOOK MEE. Ik hoop dat je t super vet gaat vinden :) en als t echt heel vet is dan komen wij ook! OYEAH kus, en niet zomaar een kus: een hele hele dikke vette kus. kus

  • 22 Oktober 2011 - 12:21

    Kees:

    Mooi joh ! Klopt het dat het nu regent ? Niet zo erg als je toch maar aan het "shoppen" bent. leuk dat je even de tijd krijgt om te acclimatiseren.
    Heb je goed geslapen je eerste nacht ? En, 6 persoonskamer ?

  • 22 Oktober 2011 - 12:25

    Kees:

    Oh ja, staat er skype op die pc ? Bel ons dan maar even vanavond voor een uitgebreid verslag.

  • 22 Oktober 2011 - 12:31

    HelmaDirkMaaike:

    Hoi Eef!

    Heb je verslagje voorgelezen aan mama en Dirk. Klinkt heel leuk! Fijn dat de mensen zo vriendelijk zijn, voel je je ook niet zo alleen.

    Oooh Primark EN Topshop! Ik zoek al naar een ticket haha.

    We mailen voor alle sappige details!

    LIEEEFS

  • 22 Oktober 2011 - 17:22

    Annelie:

    Hi eef,

    dat was een goede besteding vasn min verjaardag. Leuk dat ik zo kan volgen hoe het daar gaat. Groetjes!

  • 23 Oktober 2011 - 02:24

    Hans Bergman:

    Have fun!

  • 23 Oktober 2011 - 08:37

    Wieke:

    Eefiee!

    Mooi dat het zo op het eerste gezicht goed lijkt en de mensen zo vriendelijk zijn! Inmiddels al wat bekender met de stad?

    Hmmpf, ik ga maar weer leren. jij niet vergeten te genieten van je vrije tijd :D Ben er op het moment zeer jaloers op ;)

    Daaag Kusjee

  • 23 Oktober 2011 - 10:46

    Kenney:

    He meissie,

    zo te horen red je jezelf prima!
    ik ben sinds je weg bent alleen nog maar ziek geweest haha,
    gister voetbal uitje in de wok..
    daarna maar naar huis gegaan want me energielevel was zwaar waardeloos!

    Nu ajax - feyenoord kijken, denk dat dat me wel op zal vrolijken;)
    jij lekker genieten daar en werkse in je hostell!
    xx Kenney

  • 23 Oktober 2011 - 10:54

    Kenney:

    Ps. Chek zo nu en dan even je email;)
    -Xx-

  • 23 Oktober 2011 - 16:33

    Kees:

    He Eefje, Rinke is thuis : vanavond boerekool met worst ! Ja wel, en nu een spijt ..... Of zit je zelf aan de Irish stew ?
    Lache !

  • 24 Oktober 2011 - 09:11

    Marcella:

    Leuk om te lezen wat je allemaal aan het doen bent! zit ik hier met mijn neus in de boeken #morgeneentoets

  • 24 Oktober 2011 - 14:23

    Leonie:

    Eeeefje,

    Als je maar niet verdwaald wanneer jezelf rondleidingen aan het geven bent ;) Maar komt vast helemaal goed.
    Wel een beetje je blog bijhouden he, dan weten we tenminste wat je allemaal uit haalt. En nu er zulke leuke winkels zijn kan je er ook een shoplog van maken :P

    Kus

  • 24 Oktober 2011 - 15:28

    Mariska:

    whoei Eefje,

    Klinkt als gezellig ^^. Wat lief dat je de eerste dagen vrij hebt om te winkelen XD. En wat goed dat je nu al hebt geblogd! wauw, ik was echt onder de indruk toen ik hier net ging kijekn (ga je maar even volgen denk ik).
    Een heleboel plezier en succes!

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

Eefje

Via deze weg zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld!

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 19717

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 12 Augustus 2016

Studeren in Wollongong

30 December 2011 - 01 April 2012

India

21 Oktober 2011 - 11 December 2011

Belfast

Landen bezocht: