Nachtdienst - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Eefje Wilde - WaarBenJij.nu Nachtdienst - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Eefje Wilde - WaarBenJij.nu

Nachtdienst

Door: hieriseefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

30 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hai hai,

Ik heb gisteren mn eerste nachtdienst gehad, wat een ramp haha. Ging ook nog s de wintertijd in, moest ik een uur langer werken. Heb vijftien uur achter elkaar gewerkt. Ok, dat is niet helemaal waar. Ik heb twee uurtjes geslapen. Mag eigenlijk niet, maar ik was zooo moe. Heb geslapen met de deurbel en de telefoon naast mn hoofd, dus kon niks missen haha.

Maar vanaf volgende week mag ik kroegentochten doen ipv nachtdienst! Hoe gaaf is dat :D
Het was vannacht ook nog eens superdruk, hele hostel zat vol dus ik moest om vijf uur s ochtends al beginnen met ontbijt maken. Maar goed, ik heb t overleefd. Vandaag de hele dag geslapen en ik ben nu druk bezig met iemand zoeken die mee uit wil vanavond. En dat is nog niet makkelijk want er zijn nu maar heel weinig mensen en de mensen die er zijn, zijn moe/saai ;)

Ik heb van de week een mooie toeristische wandeling gemaakt door Belfast. oa naar de St George Market geweest, grote overdekte markt, heel gaaf.

Morgen is t halloween, dus kostuum regelen en uitgaan :D Zin in!

Dat was t weer voor nu. Tot de volgende keer ;)

  • 30 Oktober 2011 - 22:23

    Wieke:

    Leuk eefie!

    Kroegentocht wordt voor Jou geen probleem zo te horen Haha.
    Lekker griezelen morgen! Have fun!

    Kusjeee

  • 30 Oktober 2011 - 22:34

    Margot:

    Volgens mij vermaak jij je daar wel:)

  • 30 Oktober 2011 - 23:41

    Rita:


    Leuk om hier ijn mooi Costa Rica jouw belevenissen in Nelfast te kunnen volgen. Heel veel plezier met Haloween. Wij zijn vandaag op boom kikker jacht
    geweest ! Is wel geen kroegen tocht mar ook leuk
    Veel plezier, gr van Rita en Kees.

  • 30 Oktober 2011 - 23:41

    Rita:


    Leuk om hier ijn mooi Costa Rica jouw belevenissen in Nelfast te kunnen volgen. Heel veel plezier met Haloween. Wij zijn vandaag op boom kikker jacht
    geweest ! Is wel geen kroegen tocht mar ook leuk
    Veel plezier, gr van Rita en Kees.

  • 31 Oktober 2011 - 11:33

    Maaike :

    He wat heerlijk typisch weer :D

    You've got mail!

    xxx

  • 31 Oktober 2011 - 14:49

    Maaike:

    Aaaaaaah en toen hadden we zomaar geregeld dat ik zondag naar jou toe kom :D :D :D whoaaaaaa zin in!!!

  • 31 Oktober 2011 - 23:27

    Annelie:

    Zo, leer je goed bedden opmaken, en zo? Dan kun je mij nog wat komen leren.
    Veel plezier, ik hoop dat je iemand gevonden hebt om mee uit te gaan.

  • 01 November 2011 - 14:24

    Kirsten:

    Als ik dit lees, krijg ik ook weer enorme zin te reizen (ben eigenlijk net terug uit Spanje, maar goed... :D) Hoop dat je het leuk hebt gehad met Halloween, mij lijkt dat echt een vet leuk feest, jammer dat wij dat niet echt hebben in NL...
    En succes met uitgaan he ;)

  • 02 November 2011 - 12:59

    Carla Van Veen:

    Wat klinkt dat allemaal gezellig Eefje!
    Lekker hè, als je nog jong bent en de hele wereld ligt nog aan je voeten.Lekker van genieten hoor!!!! Veel liefs en pas vooral goed op jezelf. Carla

  • 02 November 2011 - 19:26

    Helma:

    ik heb de begeleiding voor de kroegentocht al geregeld, weet ik zeker dat 't goed komt;)

  • 02 November 2011 - 21:15

    Rita En Kees:

    hoi Eefje, en, wanneer gaat dat kroeglopen gebeuren ? Dat we weten wanneer we vroeg naar bed moeten ....
    Hier alles goed, voornamelijk erg warm. Aardige mensen, heel mooi land, maar heel veel armoe. Uitgebreid verslag volgt tzt.
    Wat leuk dat Maaike langs komt ! Ken je Belfast inmiddels goed genoeg om een rondleiding te organiseren ? Veel plezier !!!!

  • 02 November 2011 - 22:24

    Rinke:

    Heey Zusje!

    Oh oh oh, slapen tijdens je dienst, waar moet dat naar toe met deze wereld. Kroegentochten begeleiden is volgens mij echt fantastisch, al die toeristen gaan natuurlijk helemaal los. Lachen, gieren en ook nog een beetje brullen zo hier en daar.
    Ik heb mijn 2e ontgroening overleefd, helemaal onder de blauwe plekken en overal spierpijn, ja het was weer een feestje. Maar nu trotse eigenaar van een oranje blanje bleu lintje!

    Groetjes uit Louvain!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

Eefje

Via deze weg zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld!

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 19722

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 12 Augustus 2016

Studeren in Wollongong

30 December 2011 - 01 April 2012

India

21 Oktober 2011 - 11 December 2011

Belfast

Landen bezocht: