You ok, love? - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Eefje Wilde - WaarBenJij.nu You ok, love? - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Eefje Wilde - WaarBenJij.nu

You ok, love?

Door: hieriseefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

24 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

haaaai iedereen!

Ik weet echt niet waar ik moet beginnen met alles vertellen dus t wordt wss een warrig verhaal ;)

Zaterdag kregen we ineens te horen dat er geen plek voor ons was in t hostel om te slapen, dus gingen we naar een ander hostel, van dezelfde baas, vlakbij giant's causeway. Dat is aan de kust en dr zijn hele gekke rotsen (wel heel mooi!) en een of andere legende over reuzen die dat veroorzaakt zouden hebben, vandaar de naam. Maar iig, ik ging daar heen met Victoria en Fernando, die werken ook allebei in t hostel. Zij komt uit amerika en hij uit spanje. Was heel gezellig, we hebben een mooi stuk gewandeld langs de kust, was erg mooi. Alleen echt engels klote weer haha. Regenen en waaien als een gek. Dat doet t echt de hele tijd. Heb van de week een paraplu gekocht maar zodra ik m uitdeed waaide ie kapot haha.

ben gisteren nog uitgebreid wezen shoppen, heeeerlijk. gisteren avond voor t eerst uitgeweest. Was wel leuk, t was victorias verjaardag alleen ze was zelf zo zat dat ze niet meer in de stad kon komen dus ze ging niet mee. Leuke avond gehad, leden van een amerikaanse band (wakey wakey ofzo) ontmoet, die treden over een paar weken op in zwolle, was wel toevallig.

Die baas hier schijnt heel raar te zijn. Hij is haast iedere avond dronken en probeert iedereen dronken te voeren ook als je aan t werk bent. Hij is wel grappig maar t lijkt een beetje een kind in een volwassen lichaam zeg maar. ;)

Vandaag eerste werkdag gehad, moest alle bedden verschonen, alle badkamers en wcs schoonmaken en alle plinten schoonmaken. Was paar uurtjes mee bezig geweest, toen was ik klaar wilde ik de stad in gaan, blijkt dat william (dat is dus de grote baas) t niet goed genoeg vond, moest t weer opnieuw. Werd ik lichtelijk chagrijnig van maar ok. Hij had wel een beeetje een punt haha ;)

Maar goed, ik ga straks maar s even een aardappeltje bakken en dan kijken of er iemand mee uit wil. En dan morgen weer lekker werken.

Leuk trouwens dat zoveel mensen t lezen en reageren :D

lieeefs

ps; annelie, nog gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad?

  • 24 Oktober 2011 - 17:44

    Eefje De Wilde:

    Hahha had ik zo'n leuke titel, vergeet ik t te vertellen. Iedereen noemt je hier de hele tijd love. Klinkt echt superschattig. maar goed, daar ging t dus over. En nog iets, ik loop echt zooo focking veel hier. ik blijf maar verdwalen de hele tijd, dan denk ik dat ik de weg weet en dan kom ik toch weer verkeerd uit. maar goed, alleen maar leuk ;) nou, dat was m hoor. dag mensen!

  • 24 Oktober 2011 - 21:20

    Mariska:

    Hahaha, grappenmaker. Wat mal van dat hostel. Zit je nubuiten Belfast dan? en moet je wel in dat andere hostel schoonmaken? Malle bedoeling.
    Je kunt dus wel koken zelf in het hostel? dat scheel wel alweer ^^. Heb je al veel gekocht?

    Heel veel plezier nog!
    Liefsliefs

  • 24 Oktober 2011 - 21:26

    Eeeefje:

    oh grapje vergeten te zeggen. we zijn de voglende dag gewoon weer terug gegaan naar belfast, dus daar ben ik nu weer ;) gelukkig, want in dat andere hostel was t fooocking koud en dr was niks te doen behalve die wandeling en die hadden we al gedaan haha. lieefs!

  • 25 Oktober 2011 - 07:51

    Helma:

    leuk te lezen wat je daar uitspookt. Hoorde net dat er in Ierland een overstroming is, maar even beter geluisterd en het is in Dublin, maar daar zullen jullie wel een zwieper van mee gekregen hebben. Rare pief als baas, maar ik denk niet dat jij je daar niet veel van aantrekt, doen wat je moet doen en dan lekker je eigen gang gaan. Genieten en groeten van de Barg

  • 25 Oktober 2011 - 12:53

    Maaike:

    Ik heb je net gemaild maar zie nu pas je blog! Klink alsof daar Iers gezopen wordt haha. Wel goed op jezelf passen hoor kind :)

    Hoeveel koffers ga jij mee terug nemen met al dat gewinkel? Ben wel erg benieuwd! Kook je alleen of eet je met de rest van je kamergenootjes?

    xxx

  • 25 Oktober 2011 - 20:29

    Rinke:

    Hey zusje!

    Klinkt superleuk allemaal! Het regent in die contreien toch altijd, hatte sie konnen wissen he?
    Dan maar in een poncho naar buiten he, staat je vast enig! ;)

    Groetjes Rinke

  • 26 Oktober 2011 - 17:53

    Carla Van Veen:

    Lieve Eefje, wat enig om te lezen wat je zoal doet. Ik wens je een hele goede tijd toe. Veel liefs, Carla

  • 26 Oktober 2011 - 21:19

    Rita:

    Nou, meiske, over reacties niets te klagen, hè. Het was fijn om je vanavond even aan de telefoon te hebben. Dikke knuffel en een poot (eigenlijk z'n k...) van het borrebijtbeest.

  • 31 Oktober 2011 - 23:26

    Annelie:

    Hi die Eef, ja mijn verjaardag was leuk. Ik ben een beetje achter met je verhalen, maar krijg het vandaag wel gelezern. Het is hier Haaloween, kinderen verkleed komen langs voor candy en chips. Net bezoek gehad van Mr. Spock, en van Dracula.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

Eefje

Via deze weg zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld!

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 19719

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 12 Augustus 2016

Studeren in Wollongong

30 December 2011 - 01 April 2012

India

21 Oktober 2011 - 11 December 2011

Belfast

Landen bezocht: