Paddy's & Dublin - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Eefje Wilde - WaarBenJij.nu Paddy's & Dublin - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Eefje Wilde - WaarBenJij.nu

Paddy's & Dublin

Door: hieriseefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

28 November 2011 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Nou daar ben ik dan weer hoor.
Ik ben dus weg bij Lagan, heb bij Global Village gewerkt voor twee dagen maar dat werkte niet, dus ben nu bij hostel drie. Paddy's Palace. Sowieso beste hostel tot nu toe. Ben alleen niet aan t werk want ze hebben hier geen werk voor me, dus tot nu toe maar gewoon vakantie aan t houden. Alles is hier zooo chill en iedereen is hier superaardig! Er zijn veel mensen hier die voor langere tijd blijven (net als ik) dus dat is wel leuk :) Er zijn oa 4 Nederlanders. Ook wel leuk :)
Ik ben van de week naar Dublin geweest. Was fantastisch! Twee nachten gefeest, een dagje cultureel gedaan en toen weer terug naar Belfast. Uitgaan daar was heel leuk alleen knijtertjeduur maar ik was met iemand die zn euros kwijt moest dus dat kwam goed uit haha ;) Verder ben ik daar naar het National museum of natural history geweest. Was erg mooi. Ook nog naar t Trinity College geweest en verder gewoon een beetje door de stad gelopen.
Sinds ik terug ben uit Dublin ben ik in Paddy's Palace geweest en t is hier altijd gezellig. We gaan zowat elke avond uit en ook midden op de dag is er altijd wel iemand in t hostel. t Is net een huis hier :) Ik ga op 11 december weer terug naar nl en ik denk dat ik tot die tijd lekker in dit hostel blijf!
Dat was m weer voor vandaag :) dagdag!

  • 28 November 2011 - 21:56

    Rita:

    Dat is leuk om weer eens bijgepraat te worden. Zo zie je maar weer dat nog steeds driemaal scheepsrecht is, want het derde hostel is eindelijk de goeie. Jammer dat je geen werk kunt vinden, maar het is natuurlijk ook niet écht het goede seizoen. Nu nog twee weekjes te gaan. Geniet ervan!

  • 29 November 2011 - 17:28

    Carla:

    Hallo Eefje,wat gezellig om weer eens iets van je te lezen. Ik hoop, dat het bij hostel drie uit te houden is tot je weer naar Nederland komt, want anders moet je WEER iets anders zoeken. Geniet lekker van het uitgaan, maar dat zal ZEKER wel lukken denk ik zo.Veel liefs, Carla

  • 30 November 2011 - 10:13

    Wieke:

    Eeeeeeefie,

    Mooi dat je in dit hostel dik naar je zin hebt:)
    Nog maar even en dan kom je hier alweer joh! Zie ik je vast weer op je 'feestje' de 17e! zin in :D

    Nou geniet er nog even van en tot snel!

    Kusjeee

  • 01 December 2011 - 21:34

    Helma:

    leuk om weer wat van je te lezen. Lijkt me erg leuk zo'n internationale familie daar. Altijd stof tot praten en mensen die ook al die pubs nog moeten testen. Veel plezier nog, maar dat lijkt me een open deur. Frans en Helma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

Eefje

Via deze weg zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld!

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 19721

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 12 Augustus 2016

Studeren in Wollongong

30 December 2011 - 01 April 2012

India

21 Oktober 2011 - 11 December 2011

Belfast

Landen bezocht: